קמפינג בצפון ליד המים

קמפינג בצפון ליד המים

אם אתם מחפשים לנפוש בארץ באופן מקורי, הגעתם למאמר הנכון! במאמר זה נסקור את היתרונות של קמפינג בצפון ליד המים ואת הפרטים, שכדאי לשים אליהם לב.

קצת על הצפון

ישראל היא ארץ מאוד מיוחדת. יש בה מדבריות, אזורים עירוניים, מרחבים פורחים, שפע של מקורות מים מסוגים שונים ועוד. וכל זה, בתוך שטח קטנטנן על פני הגלובוס. צפון הארץ מאפשר למטיילים באיזור נופים קסומים של צמחייה בצבעים מרהיבים, תרבות עשירה, מסלולי טיולים קלים או מאתגרים, אטרקציות בצפון מכל הסוגים ועוד.

יתרונות הקמפינג

לקמפינג בצפון יש יתרונות רבים מכפי שוודאי חשבתם. ראשית, אין ספק שמדובר בסידור לינה זול בהרבה מאשר לינה בבית מלון או בצימר. בנוסף, החוויה היא ייחודית ולא ניתן לשחזר אותה בתוך מבנה, גם אם ממש תנסו. חשוב לציין, שבצפון הארץ יש מקומות רבים, בהם ניתן ללון באוהלים באופן מסודר וליהנות ממים זורמים, חניונים מסודרים, אזורים מוגדרים להדלקת מנגל ועוד.

היתרון של קמפינג בצפון ליד המים

היתרון העיקרי של קמפינג בצפון ליד המים הוא, שכאשר אתם לנים ליד מקור מים בצפון, אתם למעשה לנים בסמוך לאטרקציות בצפון, הקשורות במים. לדוגמה, רפטינג, מסלול טיולים וכדומה. כך תוכלו להעביר את היום ואת הלילה בהנאה ובמיצוי של הזמן שלכם במקום בנסיעות ממקום אחד לאחר.

למי זה מתאים?

קמפינג בצפון ליד המים מתאים לכל מי שאוהב לחוש את הטבע. בין אם אתם זוג, משפחה או קבוצה, כל עוד האהבה לטבע ולשקט שלו מושכים אתכם, תוכלו ליהנות מהחוויה ולנצל אותה במלואה. ואם כבר דיברנו על משפחות, ילדים נוטים לזכור קמפינג עם אטרקציות בצפון הרבה יותר מאשר לינה בצימר או בית מלון. למה? כי חדר מאובזר יש להם גם בבית! לעומת זאת, מתי בפעם האחרונה הם ישנו באוהל ונהנות משלל אטרקציות בצפון?

הנושא הכספי

כאמור, העלות של לינה באוהלים היא נמוכה באופן משמעותי ביחס לפתרונות לינה אחרים בצפון, אך היא בכל זאת כרוכה בתשלום. על מה בעצם משלמים? על התחזוקה השוטפת של המקום, החל בניקיון ועד למים הזורמים לטובת צחצוח השיניים בבוקר. אך כאמור, כאשר מדובר באתרי קמפינג בצפון ליד המים, מקורות המים השונים כוללים אטרקציות בצפון עליהן ניתן גם לקבל הנחה ללנים באתרים הסמוכים.

בחירת האתר

כאמור, ישנם אתרי קמפינג רבים בצפון ולכן עולה השאלה, היכן כדאי ללון? ובכן, התשובה לשאלה זו נמצאת אצלכם ואצלכם בלבד. רק אתם יודעים מה בדיוק חשוב לכם כדי שחווית הקמפינג תהיה לכם חוויה חיובית, בין אם אתם כבר מנוסים בתחום ובין אם אתם שוקלים את האפשרות בפעם הראשונה. לדוגמה, יש מי שירצו מקום מסודר להדלקת המנגל ויש מי שריח המנגל יפריע לו. לכן, נסו לחשוב עם עצמכם ועם השותפים שלכם לקמפינג, מה חשוב לכם במיוחד ועל מה הייתם מוכנים להתפשר.

אחד הפרמטרים החשובים לבחירת האתר הרצוי הוא המיקום שלו. העובדה, שהוא אתר קמפינג בצפון ליד המים לא תמיד מספקת. לדוגמה, אם רציתם להיות ליד הכינרת, אתר קמפינג ליד קיאקים בצפון לא יספק אתכם באותה המידה. לאחר בחינת התנאים הדרושים, תוכלו לחפש לעצמכם את אתר הקמפינג המושלם עבורכם וליהנות מנופש מיוחד במינו בהתאם לצרכים האישיים שלכם.