קמפינג משפחות בטבע

למה קמפינג בצפון למשפחות מומלץ כל כך? ואם כבר קמפינג, אילו אטרקציות בצפון עוד ניתן לשלב? כל התשובות לכל השאלות הכי נפוצות רשומות פה לפניכם.

רשת הביטחון המשפחתית

המשפחה היא רשת הביטחון הבטוחה ביותר של כל חבריה. גם בגיל ההתבגרות, כשנדמה שהמתבגרים לא מייחסים כל חשיבות לבני המשפחה שלהם, הם זקוקים להם יותר מתמיד. זוהי הסיבה לכך, שחשוב כל כך ליצור גיבוש משפחתי בכל דרך אפשרית כדי לאפשר את אותה רשת ביטחון, אשר תלווה את כל בני המשפחה לאורך כל חייהם.

חיזוק רשת הביטחון

כאמור, רשת הביטחון המשפחתי היא חלק משמעותי בחייו של כל אדם ולכן חשוב מאוד לעבוד קשה כדי לחזק אותה ואת זאת ניתן לעשות בדרכים רבות, כאשר אחת הנפוצות והיעילות שבהן היא אטרקציות בצפון מסוגים שונים וביניהם: קמפינג בצפון ושייט קיאקים בצפון עליהם נרחיב מיד.

החשיבות של אטרקציות לחיזוק הקשר המשפחתי

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד אטרקציות בצפון יכולות לחזק את הקשר המשפחתי שלכם, אז התשובה היא, שאטרקציות מוציאות את בני המשפחה משגרת היום יום ומפגישות אותם עם מצבים מיוחדים, שעוזרים להם לחשוף צדדים נוספים שלהם בפני שאר בני המשפחה והפתיחות הזו היא אחד המפתחות העיקריים לגיבוש המשפחתי הרצוי גם לכם.

התרומה של קמפינג בצפון לחיזוק הקשר

קמפינג בצפון מאפשר למשפחה לשהות האחד במחיצת השני לאורך לילה שלם בלי קירות שיפרידו בין בני המשפחה השונים. כיום, כשכל משפחה שואפת לתת לכל אחד מהילדים חדר משלו,קמפינג בצפון חשוב יותר מתמיד כדי להחזיר את האחדות והאינטימיות בין בני המשפחה, המופרדים האחד מהשני באופן שגרתי בכל יום אחר.

שילוב של אטרקציות נוספות

אם כבר נסעתם לאזור הצפון, למה שלא תשלבו בחופשה שלכם עוד אטרקציות בצפון? תוכלו לבחור בין אטרקציות בעלות טעם אקסטרימי, אטרקציות מרגיעות, אטרקציות בצפון בעלות ניחוח טבעי במיוחד ואף אטרקציות לימודיות, בהן תוכלו לגלות תחומי עניין ייחודיים כמו בסדנאות מיוחדות, ביקור במרכזי מבקרים שונים וכך הלאה.

השילוב בין קמפינג לקיאקים

השילוב בין קמפינג בצפון לבין קיאקים בצפון הוא אחד השילובים המוצלחים ביותר לכל חופשה בצפון הארץ, בין אם אתם באים בקבוצה, כזוג או כמשפחה. מדובר על שילוב, המאפשר לכל בני המשפחה לחוות את הטבע במלוא עוצמתו ויופיו. למעשה, אתרי קמפינג רבים בצפון נמצאים בסמוך למועדוני קיאקים ואף מציעים הטבות למבקשים ליהנות משתי האטרקציות.

ואיך זה טוב למשפחה?

חופשה משפחתית היא דרך לבלות ביחד בלי גירויים חיצוניים וכשמשלבים בה גם חוויות משפחתיות, שיישארו בזיכרון המשפחתי, הרי שכך נוצרים לבני המשפחה עוד נושאי שיחה משותפים ופתח לאינטימיות. בנוסף, כך בני המשפחה לא יכולים להימנע מהנוכחות האינטנסיבית האחד של השני ומצב זה, שעלול להרגיש לפעמים כמצב נפיץ, הוא גם המצב האידיאלי בשביל להתקרב ולהכיר טוב יותר.

תכנון חופשה נעימה

חופשה משפחתית יכולה להיות מתוכננת בדרכים רבות ושונות. אם אתם רוצים לצאת לחופשה מיוחדת במינה, כדאי שתתכננו אותה מראש. לדוגמה, אם תרצו ליהנות מחוויית קמפינג בצפון כדאי מאוד שתשריינו לעצמכם מקום באתר הרצוי לכם וגם שתצטיידו היטב בכל מה שנחוץ. כמו כן, מומלץ לתכנן פעילויות משפחתיות שונות ולחפש אטרקציות בצפון שיתאימו לכל בני המשפחה. לדוגמה, אם אתם בוחרים לצאת לטיול רגלי באחד ממסלולי הטיולים בצפון, בדקו את דרגת הקושי של המסלול טרם היציאה אליו. כמו כן, אם אתם מתכננים שייט קיאקים בצפון, בדקו גם את רמת הקושי של מסלול השייט והתאמתה למשתתפים בפעילות.