קייקי אקסטרים בצפון

קייקי אקסטרים בצפון

לאיזה סוג של חופשה תרצו לצאת? האם תרצו לנוח או לחוות חוויית אקסטרים? לנוח תחת האוהל הצונן או להספיק כמה שיותר אטרקציות בצפון?  אולי גם וגם? במאמר זה נסקור את כל האפשרויות העומדות בפניכם לחופשה בצפון הארץ.

חופשה? רק בארץ!

מי מאתנו לא חווה מדי פעם צורך ביציאה מהשגרה ויציאה לחופשה? למעשה, כולנו זקוקים לפעמים לשינוי באווירה בחופשה בלתי שגרתית, שתוציא אותנו מהשגרה רוויית המתחים שאנו חיים בה באופן יום יומי. היתרון הגדול הוא, שלא צריך לארוז יותר מדי מזוודות ולא צריך לעמוד בתורים של שדה התעופה. אפשר פשוט לצאת לחופשה המשלב בין לינה ,קמפינג ושייט קייקים בצפון וליהנות משלל אטרקציות בצפון מכל הסוגים!

הבחירה בצפון

אין ספק, שיש הרבה מה לראות וממה ליהנות באזור המרכז ובאזור הדרום של ישראל. אבל לצפון הישראלי יש איכות מיוחדת משלו, שפשוט אין לה תחליף! ראשית, האקלים הישראלי הוא חם ובמרבית ימות השנה הטמפרטורה היא מעל 25 מעלות. באזור הצפון האקלים הוא מעט נוח יותר ובנוסף, ניתן ליהנות מאטרקציות  בצפון, הכוללות מים צוננים ובריזה נהדרת להפגת החום.

קיאקים ואקלים

כאמור, האקלים החם של ישראל גורם לנו לנהור לאזור הצפון במרבית החופשות שלנו בארץ ויותר מכך, יש ביקוש רב לפעילויות עם מים כדוגמת קיאקים בצפון, טיולים במסלולי הטיולים, רחצה בכינרת ועוד. כך ניתן ליהנות הן ממזג האוויר הנוח של אזור הצפון והן משפע המים ושפע הפעילויות האפשריות בהם, המתאימות לכל המשפחה ולכל גיל וכמובן, זוהי גם פעילות נפלאה ורומנטית לזוגות.

עוד מיתרונות הקיאקים

מעבר למזג האוויר הנוח באזור, קיאקים בצפון הם בעלי יתרונות רבים נוספים עבור מי שבוחר לנפוש באזור הצפון. לדוגמה, האפשרות לבחור מסלול אתגרי או מסלול רגוע וכך להתאים את הפעילות לכל גיל ולכל רמה. בנוסף, מדובר על ספורט לכל דבר ועניין וכך ניתן לשלב פעילות גופנית מאתגרת ומהנה במהלך החופשה השנתית שלכם.

חוויית האקסטרים

קיאקים בצפון מספקים את הצורך באדרנלין ברמות שונות ולכל גיל וזוהי הגדולה של האטרקציה. אטרקציות בצפון המהוות פעילות אקסטרים משחררות אדרנלין ולאחריו אנדורפינים, שגורמים לתחושה נעימה במיוחד וזוהי אחת הסיבות העיקריות לכך, שאנשים רבים כל כך מחפשים לעצמם דרכים להגיע לאותה תחושה ייחודית. קיאקים בצפון ובעיקר אם בוחרים במסלול אתגרי, יספקו לכם את האנדורפינים הדרושים לכם כדי לשים את המתחים היום יומיים שלכם בצד ולהתרכז במה שחשוב באמת: ריגוש חד פעמי!

מה עוד אפשר לעשות בצפון?

אף אחד מאתנו לא יוצא לחופשה בשביל אטרקציה אחת בלבד, נכון? זוהי הסיבה לכך, שחשבו שנעסוק גם באפשרויות אחרות של אטרקציות בצפון מלבד קיאקים בצפון. לדוגמה, אם אתם רוצים לחוות חוויה מיוחדת וחד פעמית, ודאי תשמחו לשנות את הרגלי השינה שלכם ולישון בלינת שטח! קמפינג בצפון היא אטרקציה מבוקשת נוספת והאמת היא, שזה לא ממש מפתיע – מדובר על שבירה אמתית של השגרה ודרך נפלאה להתחבר עם הטבע. בנוסף, ניתן לצאת לטיולים בחיק הטבע הן ברגל והן ברכב, שיכול להיות הרכב הפרטי שלכם, ג'יפ ייעודי לטיולים ועוד.

איך הקיאקים מסתדרים עם הקמפינג?

קמפינג בצפון מסתדר מושלם עם קיאקים בצפון ! הסיבה העיקרית לכך היא, שכך ניתן ליהנות ממה שיש לטבע להציע לנו וליהנות ממנו הן במשך היום והן במשך הלילה. כמובן, תוכלו לשלב זאת גם עם אטרקציות בצפון מסוגים שונים לחלוטין וכך ליצור לעצמכם חופשה חווייתית במיוחד עם פעילויות שונות, שיעצימו אותה עוד יותר וישאירו אתכם עם זיכרונות שילוו אתכם לאורך שנים רבות.