קיאקים בצפון – ליהנות מחוויית שיט על נהרות מקורות הירדן

אחת האטרקציות המבוקשות ביותר בתחום השיט היא קיאקים. סירה זו, אשר ישנן עדויות לגבי השימוש בה עוד מלפני מאות שנים, מספקת לכם תחושה של עצמאות בניווט הימי: הצידודים קלים, אין מנוע ולא נדרש רישיון סקיפר כמו זה שנדרש ביאכטות ממונעות. במילים אחרות, כל אחד יכול להזיז קיאק. בשל כך, גם אתם יכולים ליהנות משיט קיאקים בנהר ולספק לעצמכם חוויה ייחודית של הגליל העליון במיטבו.

שיט בזרמי נהר מתונים המספקים חוויה ייחודית

נהר הירדן, ומקורותיו מצפון – הבניאס, הדן והחצבני, נחשבים אמנם נהרות זורמים ולא מים עומדים, אך הזרמים, בהשוואה לנהרות בעולם, בהחלט מתונים. הם חזקים דגיו בשביל לספק לכם את חוויית האקסטרים בשיט, אבל מבחן התוצאה מראה במשך שנים רבות שזהו מסלול בטיחותי לכל מי שיבקש לקחת בו חלק. הצידודים בקיאק קלים, ולכן מתאפשר לכם לנווט בקלות ברחבי הנהרות.

חוויה עוצמתית המשלבת אירוח לבבי עם אטרקציית שיט בלתי נשכחת

כשאתם על הקיאק אתם תרגישו מסופקים כפי שלא הייתם שנים רבות. מחוץ לקיאק, ימתין לכם אתר לינה מלבב, מאובזר בשולחנות קק"ל לאירוח קמפינג. במתחם – תוכלו לבחור בין אוהל לבין לינה במבנה הכרוכה בתוספת תשלום. יחד עם זאת, גם הלינה באוהל היא תחת תנאים מעולים, עם רווח בין אוהל לאוהל כך שלא תחושו בצפיפות ובדוחק, אלא תוכלו לנהל את שגרת חייכם כמו במבנה. האוהלים סמוכים לתאי מלתחות משותפים ולשולחנות לעריכת קמפינגים.

שילוב קיאקים עם ערוצי תעבורה אחרים

ניתן לשלב שיט קיאקים בצפון עם בילויי תעבורת שטח אחרים החל מאופני הרים ועד טרקטורוני שטח שיסיירו ברחבי הגליל העליון בנהיגה שלכם. שילובים אלו מפגישים חוויות שטח עם חוויות רטובות ומאפשרים לכם ליהנות מעולם שלם של אטרקציות מגוונות.

קיאקים בצפון – חוויה בלתי נשכחת

אם גם אתם מעוניינים ליהנות ממיזם בלתי נשכח של קיאקים עם חוויות אקסטרים אחרות כשהכל מעוגן בתנאי לינת שטח מטריפים, בואו להירשם אל שירות קיאקים בצפון וליהנות מכל ההזדמנויות הבלתי נשכחות שלכם בנופש הבא. בואו לחוות חווית שטח בלתי נשכחת וליהנות מכל היתרונות של בילוי גלילי בלתי נשכח!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart