פעילות פיינטבול לכל המשפחה בצפון

אם אתם מחפשים לקחת את המשפחה המורחבת או המצומצמת ליום גיבוש שכולו כיף והנאה, אנו ממליצים על פיינטבול בצפון הארץ. לא מדובר בחיפה וגם לא בכרמיאל, אלא ממש בקצה הגליל העליון בפאתי קריית שמונה. קיבות הממוקם על גדות הפלגים של נחל דן מציע פיינטבול ברמה אחרת שייקח את כל מי שמבלה בו והתנסה בתחום בעבר לחוויה שהוא טרם התנסה בה.

לנסוע לצפון ולחוות פיינטבול איכותי ממש

הנסיעה לצפון משתלמת מאד בשביל פעילות הפיינטבול שאתם מחפשים. מעבר לעובדה שכל נסיעה לצפון היא חוויה בפני עצמה, במיוחד עבור מי שאינו מתגורר שם, תהיה לה סיבה ממש טובה מבחינת מה שתקבלו בפיינטבול. המתחם מתוחזק על ידי צוותי תפעול וניקיון שמקצועיות היא שמן השני, וישנה אספקה תמידית של תשתיות ירי. לא יהיה מצב שתחוו מחסור או עיכובים. החדר מתקתק, ובשעות הפעילות שלו הוא מספק לבליינים את כל מה שהם מחפשים בשביל ליהנות מחוויית ירי איכותית של כדורי צבע.

תפאורת חדר הפיינטבול ייעודית למשחק

התפאורה ייעודית למשחק, ומכילה את כל מה שצריך בשביל לתאר שדה קרב ירי. רק הכניסה לחדר הזה תגרום לכל מי שנמצא שם להתמכר למשחק, גם אם מדובר על אדם שמגיע לתחום בפעם הראשונה, וכמובן עבור שחקנים מנוסים שמכירים את החוויה מאתרי בילוי מקבילים באזורי מגוריהם.

משחקים ונהנים – חוויה לכל המשפחה

היתרון בחדר הפיינטבול שלנו הוא שבסוף כולם נהנים, גם בני המשפחה מביניכם שאין להם ניסיון משחק. חדר הפיינטבול שלנו מופעל על ידי מדריכים מיומנים שישמחו להסביר את רזי המשחק לעולים לשדה הקרב בפעם הראשונה. בשורה התחתונה, אירחנו משפחות שלמות שרק חלק קטן מבניהם ובנותיהם התנסה בעברו במשחק, וכולם יצאו נשכרים.

חוויה גלילית אמיתית המציעה את כל מה שנדרש לאירוח המשפחה

אם תחליטו להישאר לחוויות נוספות או אפילו ללון למשך מספר ימים בקיבוץ, יש לנו את תשתיות האירוח המובילות. הקיבוץ עשיר בפעילויות נוספות בקרבת אתר הפיינטבול, וניתן ליהנות ממסלולי הליכה, אופניים וטרקטורונים או ריינג'רים, כמו גם ממגוון רחב של סדנאות העשרה מעניינות בתחומים שונים. הצטרפו לחוויית החופשה המושלמת שלנו בגליל העליון!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart