מסלולי אופניים מומלצים בצפון

מגוון רחב של מסלולי אופניים ניתנים לסגירה בצפון עבור משפחות, חברים ובודדים. האופניים הוא כלי מרכזי בטיולי הצפון הודות לנופים הירוקים, לבריזה הצפונית ולאווירה הקוסמית שרק הצפון יודע לייצר. בואו ללמוד אלו מסלולים מומלצים ולבחור את זה אשר הכי מתאים למאווייכם.

מסלולי אופניים בקרבת נחלי הגליל העליון ואצבע הגליל

אצבע הגליל אינה רק הנקודה הצפונית ביותר בגליל העליון, אלא המיוחדת ביותר הודות לנופים המרהיבים וריבוי הנחלים ופלגי הנחלים שישנו באזור. כשנחלים כמו הבניאס ונחל דן ופלגים קטנים שלהם מלווים את המסע שלכם הוא הופך להיות בעל ערך מוסף במלוא מובן המילה. מסלולים בקרבת נחלים מאפשרים לכם תמיד ליהנות מהנופים הקסומים של גווני הכחול והירוק ולספק לעצמכם את מלוא הכיף במסע בעקבות כך.

מסלולי אופניים לרמת בסיס

מסלולים המיועדים לרוכבים מתחילים או כאלה שבימים כתיקונם אינם צורכים ספורט זה. ישנם מגוון מסלולים ייעודיים לאנשים שלא נמצאים בכושר נסיעה ומעוניינים במסלול קל וכיף. מסלולים אלה כוללים מספר מינימום של עליות ונסיעה בתוואי יחסית ישר ויציב, עם מעט אתגרי שטח כמו בולדרים, בורות וצידודים חדים.

מסלולי אופניים למתקדמים

מסלולי אופניים המשרתים רוכבים מתקדמים שהתנסו בעליות, בהורדת הילוך בכדי לצלוח אותן במינימום מאמץ ובשילוב חלקי דרך קלים עם מקומות מאתגרים. המסלול מיועד לרוכבים מנוסים אשר בחיי השגרה שלהם בערים ובמושבים משתמשים בספורט זה כפעילות עיקרית. המסלול יחלוף על פני עמקים והרים קטנים ויהיו עצירות בנקודות חשובות המהוות ציוני דרך משמעותיים. יהיו נסיעות בקרבת נחלים ופלגי נחלים משמעותיים באזורי הגליל העליון ואצבע הגליל.

יתרונות מסלולי אופניים

נוסעים באוויר הפתוח, עם הבריזה הצפונים הנעימה והמרנינה. האופניים אינם כלי קבוצתי אלא הכלי שלכם ולכן כל אחד מתקדם בקצב שלו. זהו אחד הכלים הפופולאריים בישראל בקרב נוסעים ורוכבים וכאן יש לכם הזדמנות לרכב עליו בעת טיול תיירותי מרהיב עין בצפון.

רישום למסלול אופניים

ניתן להירשם בקבוצות. הקבוצה שלכם צריכה לסגור דיל עם הנהלת הקיבוץ ממנו יוצאים המסלולים. הקבוצה מקבלת את כל התנאים לרכיבה כיפית, בראשם כלים איכותיים שנבדקו בקפידה ומסלולים המתאימים לרמת הקושי הנדרשת. בואו להירשם למסלולי אופניים מהאהובים על התיירים הישראליים בצפון!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart