לינה וקמפינג בצפון באתר שייט קיאקים

אם אתם מעוניינים להבטיח לינת בוטיק באתר ירוק, פסטורלי ומענג, כשמכלול אטרקציות עשיר עומד לרשותכם , לינה וקמפינג צפון היא השירות שאתם צריכים. מדובר באתר לינה עם תשתית אירוח מלאה הכוללת מקרר מרכזי, גנרטור לחיבור מכשירי חשמל ושולחנות קק"ל לכינון קמפינגים. באתר אירוח זה אתם למעשה נהנים מכל היתרונות גם בתחום הנופש וגם בתחום הפעילויות.

התאמה אישית של מתקן הלינה

ניתן לבחור לגור באוהל קולמן או במבנה קבוע. האוהלים מאובזרים היטב, ממוקמים בריחוק אחד מהשני ומאפשרים לכל משפחה ליהנות מפרטיות מלאה. בנוסף, החוויה של נופש אוהלים הוא מהמרתקות שתחוו כאשר היא משולבת עם פעילויות כמו שייט קיאקים ונסיעה בטרקטורוני שטח.

מגוון פעילויות בסביבת אתר הלינה

מאתר לינה וקמפינג בצפון ניתן להוציא מגוון פעילויות עשיר: שייט קיאקים לאורך נהרות המקור של הירדן (דן, בניאס וחצבני), טיולי טרקטורונים במצוקים ובגאיות, ויש אפילו מסלול טיולי אופני שטח בהשתתפות הילדים. ניתן לשלב בין כל הפעילויות הללו או בחלקן לבחירתכם.

חוויה של פעם בחיים – בואו לשאוב את מיטב ההנאה מאתר לינה אחד

כשאתם באתר לינה וקמפינג בצפון אתם למעשה חווים את חוויית הנופש הגלילי מכל הזוויות שלה: מצד אחד כמקום נופש ולינה, ומצד שני כאתר המוציא מגוון עשיר של פעילויות על כלי רכב שטח, קיאקים, ואופניים. כל הסיורים שיוצאים מהאתר מודרכים. מסלול הקיאקים הוא מסלול חופשי, אך המיקומים השונים בנהר מסומנים וקל להתמצא תוך כדי חתירה.

הכנות לנופש באתר לינה וקמפינג בצפון

אנו ממליצים לערוך רשימה מדויקת של הקהל שאתם מביאים עמכם לקבוצה בכמויות על מנת שניתן יהיה להיערך עם האוהלים המתאימים. בנוסף, מומלץ להביא מאריכי ומפצלי חשמל על מנת להתחבר לרשת החשמל של המתחם ובכך להטעין מכשירים שונים שאולי יהיו ברשותכם. אנו ממליצים גם לבחור היטב את המסלולים. אם אתם באים בגפכם, המסלולים ייראו שונה מאשר אם תבואו עם הילדים. לכן, מאד חשוב לקרוא מהם המסלולים, לבדוק אם הם מתאימים לכם ולפעול בהתאם באשר להגעה עם הילדים או בלעדיהם. אנו גם ממליצים לתכנן את קיבוץ הקבוצות בתוך כל פעילות: בקיאקים למשל ניתן להתחלק לזוגות או לשלשות. בטרקטורונים ניתן להתחלק רק לזוגות.

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart