אטרקציות לחופש הגדול

שואפים לתוכניות כיפיות במיוחד בחופשת הקיץ? בואו להכיר את הפעילויות השונות שיש לאזור הצפון להציע לכם! אנו מתמקדים בגליל העליון ובדרום אצבע הגליל בסמוך לנחל דן, מדרום לקריית שמונה. אזור זה מציע מגוון רחב של עיסוקים מעניינים ומרתקים שייקחו את חופשת הקיץ שלכם ושל הילדים למקום שלא האמנתם שקיים בארץ!

מגוון פעילויות תרבות והעשרה

בואו לצפות במופעי מיטב הנגנים הישראלים, במוזיקה בסגנונות שונים, חובקי עולם, לצד פעילויות העשרה מעניינות ומרתקות: סדנת רוקחות טבעית, סדנת הכנת שוקולד ועוד. הפעילויות הללו מסקרנות תמיד את החדשים בתחום ונחשבות מעניינות במיוחד עבור ילדים ונוער.

מגוון מסלולי טיול ייעודיים

קחו את הילדים לטיולי טרקטורונים או ריינג'רים או למסלולי אופניים ברמות קושי שונות. הטיולים שלנו ייחודיים משום שהם כוללים גם נופים של נהרות ונחלים וגם עצירות בנקודות מעניינות וסקירה מעניינת של המקום. אם אתם מחפשים טיולי טבע שבאמת לא תשכחו, מומלץ מאד לגשת למסלולי הטבע שלנו וליהנות מים של נופים, הסברים מרתקים וכמובן – אוויר טוב לכל אורך החופשה.

פיינטבול לכבוד חופשת הקיץ

אם אתם מחפשים פעילות מעניינת להעלאת האדרנלין – אין כמו פיינט בול. חדר הירי מאובזר בכדורי צבע חדשים ובאמצעים טכנולוגיים שלא תרצו להפסיק להשתמש בהם. בואו בקבוצה – ויש לכם איפה לבלות כשחקני פיינטבול. התשתיות של החדר באיכות חסרת פשרות ואנו דואגים לחדשן בכל עת על מנת להסב לכם את המיטב.

אתרי לינה ייעודיים

אנו מציעים אתרי לינה בקרבת האטרקציות. האתרים ייעודיים לקבוצות ומציעים את כל התשתיות הנדרשות לאירוח על הצד הטוב ביותר. אם מתחשק לכם להיות אורחים של מקום שמסביבו רק טבע, נחלים וירוק, לנו יש בדיוק מה להציע לכם – על הצד הטוב ביותר.

הנאה צרופה מובטחת

בואו לבלות את החופש הגדול הבא אצלנו בצפון וליהנות מכל התנאים! אנו מציעים מגוון רחב של מסלולי טיול, מופעים, סדנאות, פיינטבול ועוד מגוון תחומים שיסבו לכם הנאה צרופה. בואו לבלות את החופשה הבאה שלכם בגליל העליון, לשטוף את העיניים בכחול של פלגי נחל דן, ולשאוף אוויר צח ונקי כמו שרק אזור זה ניחן בו. רגעים בלתי נשכחים וחוויית חופשה חסרת פשרות מובטחים!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart