כל האטרקציות בצפון בקיאקי הגושרים

כל אחד צריך לשבור מדי פעם את השגרה היום יומית. ואנשים רבים בוחרים לעשות זאת באמצעות טיולים ונופשים בצפון הארץ. במאמר זה תוכלו לקרוא על סוגי אטרקציות בצפון זמנים מבוקשים במיוחד שלהן ועוד.

אטרקציות צפון, דרום ומה שביניהם

כאשר קבוצות, זוגות או משפחות בוחרים לצאת לנופש, הם יכולים לבחור מקומות רבים מבין האזורים השונים בארץ ואף להרחיק לכל ארץ אחרת על פני הגלובוס. ובכל זאת, נופשים רבים בוחרים להגיע לאיזור הצפון בעיקר בזכות האטרקציות הרבות שבו והמבחר החב כל כך שלהן. לדוגמה, ישנם הרבה מסלולי טיול, בהם ניתן לסייר בהרכב ים שונים ובגילאים שונים.

כמובן, גם בדרום ובמרכז אפשר למצוא אטרקציות בצפון שונות ומסלולי טיול שונים ומעניינים בשפע, אך בצפון יש איזשהו קסם שנובע מהצמחייה העשירה בו ומהאווירה השקטה ששוררת בו. כמו כן, היות שישראל היא ארץ בעלת אקלים חם למדי, איזור הצפון נחשב לאיזור בעל אקלים נוח יותר.

סוגי אטרקציות בצפון

ניתן למצוא סוגים שונים של אטרקציות בצפון. חלק נכבד מאותן אטרקציות בצפון קשורות במים בדרכים שונות והסיבה העיקרית לכך היא הנחלים הרבים באיזור, נהר הירדן, הים התיכון, ימת הכינרת ואף החרמון המושלג בתקופות הקרות והגשומות. לכן ניתן למצוא מסלולי טיולים מתאימים לימים החמים של הקיץ,  קיאקים בצפון ועוד.

תקופות מבוקשות

בכל שנה, כאשר מתקרבת חופשת לימודים כמו חופשת סוכות, חנוכה, פסח וכמובן – החופש הגדול, משפחות רבות יוצאות לנפוש ומחפשות אטרקציות בצפון המתאימות לכל המשפחה. כמו כן, כאשר מזג האוויר נוח במיוחד, בעונת הסתיו לדוגמה, או כשחם במיוחד כמו באביב או בקיץ, ניתן לראות קבוצות רבות נופשות בצפון. בעונת החורף, באים אנשים רבים לגלוש על השלג של החרמון וממשיכות ליהנות גם מאטרקציות נוספות באזור הצפון.

בחירת האטרקציה

אנשים שאוהבים את צפון הארץ, מרבים לבקר בו ולכן אינם נדרשים לבחור אטרקציות בצפון הירוק מסוימות בשביל הנופש שלהם, מפני שברור להם שעוד יחזרו לשם וייהנו מאטרקציות רבות בהמשך. יחד עם זאת, חשוב להתאים את האטרקציות לנופשים, על מנת שכולם יוכלו ליהנות מהשהייה ומהנופש.

ביצוע ההתאמה

את התאמת האטרקציות בצפון חשוב לעשות לפי פרמטרים מסוימים, אשר יכולים להשתנות מנופש אחד למשנהו. לדוגמה, גיל המשתתפים, אופי המשתתפים עונת השנה ועוד. לפניכם סקירה קצרה של נושאים למחשבה ולבדיקה לגבי פרמטרים אלו:

– גיל המשתתפים – במידה ויש ילדים, חשוב להתאים להם את האטרקציה, כך שייהנו ולא ישתעממו וייצאו עם חוויות טובות. במידה ומדובר באנשים מבוגרים, חשוב להתאים גם להם את האטרקציה.

– אופי המשתתפים – לפני בחירת האטרקציה הרצויה, חשוב לבדוק האם המשתתפים אוהבים להיות בחיק הטבע, האם הם אוהבים פעילויות אקסטרים, פעילויות עם מים וכדומה.

– עונת השנה – ההתאמה בין אטרקציות בצפון לבין עונת השנה יכולה להיות קריטית במיוחד! לדוגמה, מסלול טיולים יבש ולא מוצל, קמפינג בצפון או רכיבה על סוסים ביום קיץ לוהט עלולים להפוך את האטרקציה למאוד לא אטרקטיבית לעומת שיט קיאקים בנהר הירדן ונחליו באותו היום.

לתשומת לבכם

אם אתם חובבי צפון הארץ ונוהגים להגיע אל הצפון לעתים קרובות באופן יחסי חשוב שתדעו, שישנן אטרקציות בצפון שניתן לחזור עליהן שוב ושוב וליהנות מהן בכל פעם מחדש. אם ניקח כדוגמה שיט קיאקים בצפון, בכל פעם שתשוטו תהיו עם קצת יותר ניסיון וקצת יותר אומץ ולכן החוויה תהיה שונה. אם כך, חשוב לא לשלול אטרקציות שכבר ביקרתם בהן, רק משום שכבר ביקרתם בהן!

אנו בקייקי מעיין הגושרים מזמנים אותכם למגוון גדול של אטרקציות בצפון והכל במקום אחד !!