אטרקציות בצפון לקבוצות עובדים ובני משפחה

טיול אטרקציות בצפון לקבוצות הוא אחד הטיולים הטובים ביותר שאתם יכולים להציע למי שעמכם. ניתן להוציא 2 סוגי קבוצות לטיול מסוג כזה, המשפחה שלכם או קבוצת עובדים. להלן מידע על אטרקציות בצפון לקבוצות עבור כל אחד מסוגים הקבוצות הללו. מאמר זה יסייע לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי סוג הטיול שתירשמו אליו בהינתן סוג הקבוצה שאתכם.

טיול לקבוצות משפחתיות בהשתתפות ילדים וקשישים

בטיול מסוג זה אתם צריכים מינימום חיכוכים עם הטבע ומקסימום רגיעה והנאה. מסלולי הקיאקים שתוציאו לכזה טיול יהיו על מים עם זרמים חלשים, טיולי הטרקטורונים יהיו ברובם במישור ובמהירות נמוכה וניתן לשלב בחבילה גם טיולי אופניים משום שמסופקים גם אופניים לילדים בגיל קטן שלמדו לרכב. בטיול זה אתם נהנים מאתר נופש יוקרתי המבוסס על אוהלי קולמן. האוהלים הללו נראים כמו בתים לכל דבר כשאתם בתוכם משום שהיריעה שלהם מאד עבה ומאד מבודדת את השפעות הטבע החיצוניות. היא גם מאד אוורירית ולכן ניתן להתפנק בתוכה גם בעונות החמות כמו אביב וקיץ.

טיול לקבוצות עובדים וחברים בגיל העבודה

בטיול מסוג זה החוויה כבר שונה לחלוטין מקודמתה. הטיול הופך אינטנסיבי יותר, מסלול הקיאקים מבוסס על זרמים חזקים וזוויתיים, מסלול הטרקטורונים יהיה מבוסס על עליות של מצוקים וצפייה על הנופים בפסגה. גם מסלול הטרקטורונים בגובה הקרקע יהיה מאתגר ויתבסס על נסיעה מהירה בוודיות. מסלולי אופניים למבוגרים בלבד אפשריים בטיול זה ויכללו גם הם חוויות בלתי נשכחות. ניתן לשלב את הטיול גם עם חוויית פיינט בול, ירי בכדורי צבע. הלינה במסגרת טיול זה היא באותו אתר כמו של קודמו, באוהלי קולמן יוקרתיים ומבודדים. באתר ניתן יהיה לערוך קמפינגים, פיקניקים, מנגלים ואף ליהנות מתשתית הטענת פלאפונים ומחשבים נישאים (יש להביא מעבירי חשמל בשביל זה. בנוסף, אתם תוכלו ליהנות מפסיליטיז מלאים במתם, ביניהם שירותים, מקלחות ומלתחות. במתחם יש מקרר מרכזי לקירור כל מזונכם.

חוויה בלתי נשכחת

אין ספק כי אטרקציות בצפון לקבוצות מניבות לכם חוויה בלתי נשכחת מכל הבחינות, חוויה המכסה אתכם ואת חברי הקבוצה בים של סיפורים מכל הצבעים. אתם צפויים ליהנות מאד גם על סירות הקיאק, וגם בטיולי הטרקטורונים, גם ברכיבה על האופניים וגם בחוויה באתר הלינה עצמו.

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart