אטרקציות בצפון למשפחות

מעוניינים לשדרג את חוויית השייט שלכם בסירות? מעוניינים לעשות סקי באתר מושלג וקסום? בחברת קייקי מעין הגושרים תוכלו למצוא את השילוב של השניים. איפה זה קורה? בנהר הירדן שברמת הגולן, בין הכנרת לחרמון. באים ונהנים משייט קיאקים סוחף לאורך הנהר. ניתן לחתור לבד או בזוגות. במידה ובאים עם משפחות יש להשכיר מספר קיאקים זוגיים או בודדים על פי דרישה.  בנוסף, ניתן ללון באתר קמפינג יוקרתי ליותר מלילה אחד וגם לבלות באתר החרמון הלבן והמושלג, שם יחכו לכם שלל של חוויות ייחודיות.

שייט קיאקים בלתי נשכח

בואו להפליג בקיאק בודד או זוגי לבחירתכם. במידה ואלה אטרקציות בצפון לזוגות ניתן לחתור בייחד בסירה אחת. במידה אלה הן אטרקציות בצפון למשפחות, ההמלצה שלנו היא לא לתת לילדים סירה לבד, אלא להתפצל ולהיות אחראיים עליהם במהלך השייט. בדרך זו אתם מבטיחים אטרקציות בצפון למשפחות כשהן בטוחות ומהנות כאחת.

קמפינג באתר לינה איכותי

בואו ללון באחד מאתרי הלינה השווים ביותר בצפון, בו תוכלו לבחור בין אוהל לבין מבנה קבוע. האתר עשיר בשולחנות קק"ל ובתאי מקלחת ושירותים המיועדים לקמפינג. אתר זה נועד למי שמעוניין לסגור עבור משפחתו נופש של יותר מיום אחד את הלילה מבלים במסגרת אטרקציות בצפון הכוללות לינה במתחם סגור. בדרך זו אתם גם שומרים על עצמכם וגם הנהלת במקום דואגת לרכושכם ולשלומכם, תוך הרשה של טבע פתוח.

ביקור באתר החרמון

כמובן שאי אפשר לפרט על אטרקציות לילדים בצפון מבלי להזכיר את אתר החרמון, האתר מהמשמעותיים בעולם בתחום הסקי וטיולי השלג. אטרקציות לילדים בצפון הכוללות ביקור באתר החרמון יתבססו על נסיעה ברכבל מעל האתר, על סקי בגוף ההרים ועל תצפית לחרמון הסורי. ניתן יהיה לרכוש מזכרות בחנות המזכרות של האתר, כולל מזחלות שלג, ציוד טרמי ושונות.

קייקי מעין הגושרים – חוויה צפונית אמתית בכל ימות השנה

בואו להתחדש בבילוי איכותי במסגרת חברת קייקי מעין הגושרים. החברה מציעה פתרונות חופשה ולינה בכל ימות השנה, ופועלת גם בחורף, גם בקיץ וגן בעונות המעבר. אטרקציות בצפון לילדים? אטרקציות בצפון למבוגרים? אטרקציות בצפון למשפחות? לנו יש את כל מה שאתם צריכים בשביל להצליח בחופשתכם. פנו אל חברת קייקי מעין הגושרים לפרטים נוספים!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart