אטרקציות בצפון לילדים

מעוניינים לקחת את הילדים שלכם לאזור פסטורלי, קסום וירוק במיוחד? מעוניינים להפגיש אותם עם אתגרי השיט החמים ביותר בישראל, הכוללים מעקף סלעים וחציית זרמי נהר משתנים? בואו לנהר הירדן למסע הקיאקים של חברת קייקי מעין הגושרים! החברה משווקת מסלולי קיאקים מסוגים שונים המותאמים אישית עבור משפחות עם ילדים. בקרב אטרקציות בצפון לילדים תוכלו לקחת אותם למגוון רחב של יעדים.

שיט קיאקים לאורך הנהר

בואו להפגיש את הילדים שלכם עם נהרהּ המזרחי של מדינת ישראל הוא הוא נהר הירדן. השיט יתרחש בקטע שבין הכנרת לחרמון, בנקודה ספציפית הכוללת את כל הפסיליטיז שאתם צריכים בשביל השיט. הסירות מדוגמות, חזקות ונועדו להסיע שייטים בזוגות או בבודדים. במקרה של שיט בקבוצה, ניתן לסגור מספר קיאקים בודדים או מספר מועט יותר של קיאקים זוגיים.

שיט קיאקים לאורך הנהר כולל לינה

בהסדר זה אתם מקבלים את הזכות ללון במתחם קייקי מעין הגושרים. ניתן לשלם תעריף נמוך ולקבל אוהל איכותי, או לשלם תעריף יותר גבוה ולקבל מבנה קבוע המיועד לזוגות או למשפחות. המתחם מאכלס, לצדכם, גם דיירים אחרים, והוא כולל שולחנות קק"ל לרווחת כל מי שלן בו. סגרתם דיל מסוג זה? ניתן לשוט על קיאק למשך יותר מיום אחד עם הפסקה של לילה.

שיט קיאקים לאורך הנהר כולל ביקור בחרמון

בהסדר זה אתם זוכים לבקר באתר הגבוה ביותר במדינה, 2,814 מ' מעל פני הים! בחורף החוויה שווה במיוחד כי היא כוללת גם סקי וחוויות שלג אחרות כמו רכבל סיור מעל האתר. שילוב חוויה זו עם חוויית השיט בנהר הירדן יוצרת עבורכם מכלול אטרקציות בצפון לזוגות, כולל זוגות עם ילדים.

קייקי מעין הגושרים – אין עוד חוויה כזו!

בואו לבלות באתרי הבוטיק הגליליים וברמת הגול של חברת קייקי מעין הגושרים. באתרים אלו תוכלו לבקר גם בחורף וגם בקיץ. אטרקציות בצפון בחורף אינו רבות בשל מזג האוויר, אבל שיט הקיאקים שלנו בשילוב הביקור בחרמון הופכים עונה זו לאטרקטיבית במיוחד לסגירה. בואו לגלות ים של אטרקציות לילדים בצפון בשילוב חוויות מיוחדות לזוגות. פנו אל חברת קייקי מעין הגושרים ובואו להגשים חלום: לבלות בנופש המכיל את כל האטרקציות החמות אשר יש לתעשיית התיירות הישראלית להציע לכם.

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart