טיפים למציאת אטרקציות בצפון לזוגות

אם אתם סבורים כי הגיעה העת לשדרג את בילוי סוף השבוע או את הנופש בחג, הרשו לנו להמליץ על חוויה צפונית אמתית המשלבת גליל, גולן ובקעה: קייקי מעין הגושרים! במסגרת חוויה זו תזכו לשוט על קיאק בנהר הירדן, לא פחות! אבל זה לא הכל. מכלול האטרקציות שאתם תפגשו בנופש שלכם רב מאד. להלן על קצה המזלג מה שתקבלו כאשר תפנו להירשם.

שייט קיאקים יוקרתי על הנהר

בואו לשוט בנהר הירדן ולחוות את החוויה הייחודית של שייט אקסטרים עם סלעים, בולדרים ופניות חדות של הסירה. בואו לחוות מקרוב זרמים חלשים וחזקים של מים ולזרום עם הנהר הגדול והשוצף ביותר בישראל. השיט יכול להימשך כמה דקות או לפרק זמן ארוך מכך לבחירתכם. לתיאום יש ליצור קשר עם קייקי מעין הגושרים.

קמפינג יוקרתי באתר פסטורלי בטבע

בואו לחוות אץ חוויית הקמפינג הייחודית של צפון הארץ באמצעות אטרקציות בצפון לזוגות: לינה באוהל או במבנה קבוע. אתר הלינה יארח בליינים נוספים בחדרים או באוהלים נפרדים. האתר מגובש בשולחנות קק"ל ובכל ה- FACILITIERS הנדרשים לכם לבילוי נופש בצפון.

אתר החרמון

בואו לבקר באחד מהאתרים המדוברים בישראל, אשר בחורף ניתן לצאת בהם למסעות סקי של ממש. עוד בתפריט: רכבל החרמון שייקח אתכם מעל הפסגות המושלגות, צפייה לחרמון הסורי ורכישת מזכרות וציוד חורף בחנות סקי ייחודית בלב האתר. מחפשים אחר אטרקציות בצפון למשפחות? בילוי באתר החרמון יגשים עבורכם בדיוק את החוויה אותה חיפשתם!

שילוב בין שייט, קמפינג ובילוי חורפי בחרמון

בעונת החורף, ניתן לשלב בין שלושת סוגי הבילויים הללו ולהכיל את כל צפון הארץ בביקור אחד! גם תשוטו על הנהר השוצף, והמעניין במדינה וגם תזכו לעשות סקי בחרמון! שילוב זה יבטיח אסופת אטרקציות בצפון למשפחות אשר לא תוכלו לשכוח.

קייקי מעין הגושרים – אין עוד חוויה כזו!

בואו להירשם לחוויה גלילית ייחודית בחברת קייקי מעין הגושרים, אשר תכלול שייט קיאקים יוקרתי לאורך הירדן, לינה באתר קמפינג איכותי וביקור באתר החרמון, אתר עוצר נשימה לכל הדעות אשר ייקח אתכם למחוזות אחרים של הנאה ובילוי. בואו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות לילדים בצפון לצד חוויות מבוגרים ייחודיות!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart