ימי כיף לחיילים בצפון

ימי כיף לחיילים בצפון הם משוש ליבם לאחר פעילות אינטנסיבית בצבא. בקיבוץ בגליל העליון, על גדות הפלגים של נחל דן, תמצאו את כל מה שאתם צריכים בשביל לכונן יום כיף בלתי נשכח. בואו ללמוד על תכנים אפשריים של ימי כיף לחיילים המחפשים עניין ומאידך חוויית נופש אמיתית. ימי כיף שאנו מארגנים עבור חיילים מכילים בחובם אטרקציות רבות המיועדות עבורם.

חוויה גלילית ירוקה

החיילים ייהנו מחופשה באווירה פסטורלית ירוקה על גדות נחלים. השקט האופף את סביבת אתר הלינה והנופים עוצרי הנשימה כבר ייסכו בהם הרגשה של נופש שקשה לתארה במילים. הנאה צרופה מובטחת לכל חיילת וחייל שייקחו חלק בחופשה זו.

פיינטבול לחיילים באתר משוכלל ויוקרתי

הספורט האהוב על החיילים מזה מספר דורות הוא חלק מסל הפעילויות שלנו. כאן, ניתן ליהנות מפיינטבול יוקרתי באווירה שתכניס אותם מהר למשחק ותגרום להם לבוא על סיפוקם. מי שלא התנסה בפיינטבול שלנו לא טעם טעמה של איכות.

טיולי טרקטורונים ייעודיים

מסלולי טרקטורונים בסביבת הקיבוץ, הכוללים סקירה של המקום ומעבר בנופים ייעודיים לצילום. נעבור בגדות נחלים, בגבעות ירוקות ונקבל סקירה מלאה של ההיסטוריה והגיאוגרפיה של השטח. מה שבטוח, מסלול זה יהיה מעניין ומרתק ופשוט מיועד לבילוי חיילים.

תרבות ואומנות חוצת עמים

בואו להאזין למוזיקה החיה של מיטב הניגונים המאפיינים את ישראל בשנים האחרונות. מוזיקה אומנותית במגוון סגנונות שתנוגן באולמות קונצרטים יוקרתיים. חוויה ייעודית עבור ימי כיף לחיילים בצפון המחפשים ערך מוסך לחופשה שלהם.

סדנאות העשרה בתחומים שונים

סדנאות שוקולד, סדנאות רוקחות טבעית ועוד מגוון רחב של מוקדי העשרה שעשויים לתרום להמשך הדרך. החיילים יתנסו במגוון רחב של תחומי עניין מרתקים במיוחד.

תשתיות מן המעלה הראשונה בכל התחומים

אתרי לינה ייעודיים לקבוצות. פעילויות ברמה גבוהה, מסלולי טיולים מעולים שנבחרו ותוכננו בקפידה, אירועי תרבות ותוכן ברמה גבוהה ביותר, פיינטבול – כל אלה לוקחים את החופשה שלכם למעלה הבאה. אל תתפשרו על פחות מכך! אם אתם מחפשים להסדיר ימי כיף לחיילים בצפון כאן תוכלו למצוא את כל הנדרש על מנת להביאם למקום שהם באמת ייהנו מהפעילויות שלו. הצטרפו לחוויית החופשה המושלמת לחיילים!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart