אטרקציות מומלצות למשפחות בצפון

הצפון הגלילי מציע מגוון רחב של פעילויות שמשפחות ייהנו לצרוך. האטרקציות מגובשות על ידי צוות קיבוץ נופש ייעודי המתמחה בפתרונות בילוי לאוהבי-איכות. מהן האפשרויות שלכם בתור משפחות לבילויים בלתי נשכחים? בואו ללמוד על מה שאחד האזורים היפים והמרהיבים ביותר בארץ יכול להציע לכם!

מסלולים בכלי שטח ממונעים

ריינג'רים או טרקטורונים היו ונותרו הכלים המובילים בטיולי שטח. הם רחבים, גמישים בפניות שלהם ונשארים יציבים גם כשהקרקע אינה אידיאלית לנסיעה. בנוסף, הקופצניות שלהם מספקת לנוסעים חוויית שטח אמיתית. ניתן להירשם לסיור ממונע בגליל העליון, אשר יעבור בנחל דן על פלגיו השונים ויסקור ציוני דרך משמעותיים באזור הירוק והיפה. אטרקציית מסלול ממונע היא אחת הפופולאריות בקרב משפחות, בייחוד בעת שהן יוצאות כקבוצה גדולה ומגובשת שיכולה להתחלק לצוותי נוסעים.

מסלולי אופניים בשטח

אופני ההרים שלנו הם מהמשובחים ביותר בתעשיית הנסיעות. האופניים מגובשים בגירי הילוכים גדולים עם המון אפשרויות לרכיבה ומציעות למשתמש את כל מה שהוא צריך בשביל ליהנות מהאווירה ולרכב במינימום מאמץ. אנו מציעים מגוון רחב של מסלולי אופניים, החל ממסלולי מתחילים ועד מסלולי ספורט אתגרי לרוכבי אופניים מנוסים. המסלולים כוללים עצירות בנקודות חשובות והדרכה לגביהן.

פיינטבול באתר ייעודי בהשתתפות כל המשפחה

קחו את בני המשפחה שלכם לירי כדורי צבע באחד מאתרי הפיינטבול האיכותיים שנוסדו בארץ. החדר מאויש בכדורי צבע ובכלי ירי איכותיים שנבדקו היטב ובמשטחי ירי רחבים שכיף להשתמש בהם. אם אתם מחפשים פיינטבול איכותי באמת, כזה שלא תשכחו לזמן רב, זהו הפתרון עבורכם. בילוי זה עובד נהדר גם בקרב משפחות שלא התנסו בפעילות הודות לתשתיות האיכותיות ולצוות האירוח המסור ומסביב הפנים שלנו.

תרבות והעשרה

מגוון אירועי תרבות והעשרה לכל המשפחה: מופעי מוזיקה חיה, סדנאות מעניינות בנושאי בריאות, שוקולד ורוקחות טבעית ועוד מגוון רחב של בילויים מעניינים ומענגים במיוחד. בואו להרשות לעצמכם את הטוב ביותר, עם תכני איכות שמעטים מאד מוצאים בעת סגירת חופשה ברחבי הארץ. פעילויות אלה יוסיפו רבות להעשרה שלכם ויהפכו את הבילוי הגלילי למשהו מיוחד לכל דעה. בואו לחופשה בה כל המחשבה היא עליכם, כזו שתספק לכם את הטוב ביותר בכל תחום בילוי!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart