קמפינג בצפון למשפחות

כשאתם עומדים לסגור טיול קמפינג בצפון למשפחות, הרשו לנו לסייע לכם לבחור את הלוקיישן המושלם. ראשית כל, אתם משפחה, ויש לכם גם ילדים, ולא רק אתכם-עצמכם כזוג אוהבים. לכן, אתם צריכים שיהיה מעניין לכל מי שהנמצא בטיול. בנוסף, מאד חשוב לבחור בתחום עניין מעניין, מרתק, כזה שיש בו גם שלווה ושקט וגם אתגרים סוחפים. האם מכון הספא העירוני יכול להתאים? אולי, אבל אם כבר נופש, לא כדאי לצאת מהעיר אל נופי הטבע הירוקים והיפים של הארץ? ואם כבר לצאת, אז למה לא לצפון הרחוק, שגדוש בדיוק בנופים אלו? אזור הצפון מיועד לבילוי משפחות בכל הגילים. כאן תוכלו ליהנות משלל חוויות קמפינג ייחודיות.

שייט קיאקים איכותי

ניתן לשוט על קיאק איכותי של חברת מעין הגושרים. אם אתם משפחה גדולה, ניתן לשריין כמה קיאקים שישיטו אתכם לאורך הנהר. הקיאקים איכותיים, נבדקו היטב על ידי מיטב בוחני הבטיחות ועומדים בתקנים ישראלים ובינלאומיים. שייט קיאקים במסגרתו של אתר קמפינג בצפון מעניק לכם את כל החופש שאתם צריכים בשייט ואת כל הערובה לבטיחות המסע שלכם.

אתר מאובזר ומיועד לתיירים

האתר פשוט מכיל את כל מה שאתם צריכים בשביל באמת ליהנות מהמסע שלכם: שולחנות קק"ל חומים מעץ מלא, אתרי מלתחות מכל הסוגים, ועוד. האתר מיועד לעריכת פיקניקים ולשהייה ארוכת טווח כוללת לינה. והיכן לנים במסגרת האתר, אתם שואלים?

לינה באוהלים או מבנים קבועים

ניתן לבחור בין אוהלים למבנים קבועים להלנה. קמפינג בצפון למשפחות מיועד להלנת משפחות או זוגות במתחם ייחודי עבורם. ניתן ללון באוהל איכותי שיחוש לכם כמו חדר לכל דבר ועניין, או לשריין זכות להלנה במבנה קבוע בתוספת תשלום. פתרונות הלינה של אתר קמפינג בצפון למשפחות של קייקי מעין הגושרים הן מהיוקרתיים והמבוקשים ביותר בקרב המתעניינים בתיירות הצפונית בארץ.

מעין הגושרים – חוויית קמפינג ייחודית

בואו ליהנות מחוויה ייחודית של קמפינג בצפון למשפחות. קמפינג הוא תמיד חוויה מבורכת, אבל קמפינג למשפחה בצפון מאת קייקי מעין הגושרים מספק לה את כל מנה שהיא צריכה בשבי לנפוש כמו שצריך. בואו להבטיח את מקומכם באתר קמפינג בצפון עם כל ההטבות האקסקלוסיביות לתייר: אתרי לינה מפנקים, אתרי שיוט קיאקים, ועוד. ניתן לשלב בביקור גם כניסה לאתר החרמון.

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart