ימי גיבוש בצפון לחברות וארגונים בכל הגדלים

בואו לחגוג ימי גיבוש בצפון עם אטרקציות נדירות שמומלץ מאד להזמין מראש! הביקוש הגבוה מאפשר הזמנות לטווח הארוך אבל ההסדרה שווה כל דקה שלכם באתר! אז, מהם האטרקציות הנחשקות ביותר, ועל מה האורחים שלנו שמו את העין הכי הרבה כשהם ביקרו כאן?

שייט קיאקים

החוויה האולטימטיבית במסגרת ימי גיבוש בצפון! שייט קיאקים נעשה בזוגות או בשלשות. השייט מתבסס על חתירה בזרמים מאתגרים וזוויתיים בנחלים שמצפון לנהר הירדן, או בשמם המקוצר – מקורות הירדן. במסגרת שייט קיאקים זה אתם חווים חוויות מים שונות עם סירת קיאק שתצדד וגם תצדד בזווית לעתים. חוויה שעשויה בהחלט להקפיץ לכם את האדרנלין ולהביא אתכם לרמות סיפוק בלתי ניתנות לתיאור בסיומה.

נסיעה על טרקטורונים

במסלול זה אתם נוסעים על טרקטורוני שטח בהתחלה כאימון במתחם סגור ובפעילות עצמה – במסלול מוסדר. במהלך הנסיעה בו אתם תעברו מצוקים, תטפסו עליהם באמצעות נהיגה בטרקטורונים ותערכו תצפיות על אזור הצפון. לאחר מכם תרדו לאזורי הגאיות, שם צפוי לכם מסלול יוצר מהיר המבוסס על חוויות נסיעה מאתגרות.

רכיבה על אופניים

מסלולי האופניים היוו מאז ומעולם מוקד משיכה עבור המתעניינים בימי גיבוש בצפון. הרכיבה מתבצעת ברמות שונות של מאמץ, כשאתם חולפים על נופים גליליים יפים וחולשים על כל טכניקות הרכיבה, במישור, בעליות ובירידות. באמצעות רכיבה על אופניים אתם יכולים להכיר טוב יותר את האזור ולהתמצא בו יתר על המידה, ולכן מומלץ מאד לפתוח את יום הגיבוש בחוויה זו. ניתן לשלב אותה עם קיאקים בנחלים בסיום.

לינה באתר יוקרתי

חוויית הגיבוש החברתית תימשך יותר מיום אחד? היא תימשך יום שלם, לתוך הלילה? אל תוותרו על הזדמנות הלינה שלכם באתר לינה אקסקלוסיבי! הוא יתבסס על אוהלי קולמן איכותיים בהם תוכלו לדור וליהנות משולחנות קק"ל לעריכת קמפינג. האתר מגובש בהתקני רחצה ושירותים מלאים והוא מכיל תשתיות חשמל לחיבור מכשירים כמו פלאפונים ומחשבים נישאים. אנא הצטיידו במעבירי חשמל לצורך ביצוע החיבור. לינה באתר זה מחזקת מאד את החוויה של ימי גיבוש בצפון כחוויה חברתית. בואו ליהנות ממנה ולשלב אותה באטרקציות המגוונות אשר מוצעות במאמר מידע זה.

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart