טיפים לנופש בישראל למתעניינים בטיולי שטח

אם אתם מתעניינים בטיולי שטח, אך מעוניינים שהם יהיו במתכונת נופש ולא מחנאות, אפשר לספק זאת עבורכם. באמצעות מקבץ טיפים חכם זה אתם יכולים להגיע לנופש בישראל אשר לא רק יספק חוויית שטח, הוא יתאים אותה לסוג הנופשים שצפויים להתלוות אליכם: קבוצת חברים, עובדים ממקום העבודה כיום גיבוש או המשפחה.

טיפ לנופש בישראל בשטח עבור קבוצת חברים

עבור קבוצת חברים – נופש בישראל במתכונת מומלצת יהיה על פי תחומי העניין המשותפים: שייט בקיאקים, רכיבה על אופניים, נסיעה על טרקטורונים ולינה באתר אוהלים. כל אחד מהתחומים הללו יכול להיות מסופק ברמה הנדרשת. לדוגמה, אם יש לכם ניסיון אדיר בשייט ובטרקטורונים אתם פחות מנוסים אתם יכולים לבחור לצרוך מסלול שייט מאתגר עם זרמים זוויתיים חזקים לצד טיול טרקטורונים פשוט. אם אתם אנשי טרקטורונים, וודאי שמסלול הגאיות וההרים יעניין אתכם יותר מאשר מסלול מישורי פשוט. קיימים גם מסלולים ברמות שונות בתחום הרכיבה על אופניים ברחבי השטח.

טיפ לנופש בישראל עבור קבוצת עובדים במקום עבודה

טיפ זה מתייחס בעיקר למטרת הנופש, חופשה במתכונתה הגולמית או יום גיבוש. אם מדובר בחופשה, כדאי להתייחס למהלך כמו אל חופשה ולתת לכל עובד לפעול כרצונו. ברצותו – ייסע לבד, וברצותו ייסע עם המשפחה, ובכך הוא יוכל לספק לעצמו חוויות ייחודיות המתאימות למסגרת עמה הוא בחר לצאת לנופש. אם מדובר על יום גיבוש, מסגרת הבילוי צריכה להיות אחידה, והמסלולים בהתאם. אם זהו יום גיבוש לעובדים בלבד, ללא המשפחות, ניתן לבחור במסלולים מאתגרים בתחום השייט, הטרקטורונים והאופניים. אם זהו יום גיבוש בשילוב משפחות וילדים התוואי ייראה שונה, ולרוב – פשוט יותר ברמת האטרקציות: פחות נסיעות מאתגרות ושייט בזרמים מהירים, ויותר מסעות אטיים.

טיפ לנופש בישראל עבור המשפחה

אם אתם נוסעים במתכונת מלאה בליווי קשישים וילדים – רצוי לבחור באחריות את מסלולי האטרקציות השונים. אנו ממליצים על לינה באתר שטח אשר נראה כמו מקום נופש, אם אוהלי קולמן איכותיים שגם ישימו אתכם בשטח אבל גם יתנו לכם הרגשה של בית. מומלץ לבחור באטרקציות מתונות יחסית בתחום השיט והטרקטורונים וגם הרכיבה על האופניים, על מנת לאפשר גם לילדים ולקשישים ליהנות מחוויית פעילויות המתאימה להם.

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart