טיול קיאקים בצפון

אם אתם מעוניינים לחוות חוויה ייחודית המשלבת שיט קיאקים עם קמפינג איכותי, קיאקים בצפון הגושרים הוא היעד בשבילכם. קייקי מעין הגושרים היא חברת תיירות הפועלת הצפון ומשווקת מסלולי קיאקים לאורך נהר הירדן. החברה עובדת על פי מתווה רצון הלקוח ומספקת חוויות קיאקים ייחודיות במגוון מסלולים.

קיאקים ליום אחד

במסלול זה נהנים הבליינים משייט קיאקים יומי. ניתן להגיע לבד, עם בת הזוג, עם החברים או עם המשפחה. קייקים בצפון של חברת הגושרים מהווים סירות איכותיות ועמידות אשר נבדקו היטב ברף הבטיחות הגבוה ביותר. הן מיועדות לזוגות או יחידים, ולכן אם אתם מגיעים כקבוצה, מאד מומלץ לתכנן עוד לפני שתגיעו לאתר מי שט באיזו סירה. במיוחד כאשר ישנם ילדים קטנים הדבר חשוב, שכן אז מאד אקוטי שיהיה מבוגר PER סירה. במסגרת המסע אתם צפויים לחוות שייט ירדני אמתי לאורך הנהר הארוך בישראל, כשמסבביכם הנופים הירוקים של הגליל והגולן.

קיאקים לכמה ימים בשילוב קמפינג

במסלול זה אתם מקבלים את הזכות ללון באתר של קייקי מעין הגושרים. האתר מכיל גם מקום לאוהלים וגם מבנים בנויים. ניתן ללון באוהל או במבנה. בשני המקרים תקבלו מתחם פרטי משלכם למשפחה או לזוג, תלוי במתכונת בה הגעתם. כשסוגרים קייקים בצפון בדרך כלל חשוב לסגור גם מלון או אכסניה, אך כאשר אלו קיאקים בצפון הגושרים אין לכם מה לדאוג: אתר לינה מאובזר, יפה, עם כל הפסיליטיז לקמפינג מחכה לכם כשהוא עשיר בשולחנות קק"ל, מלתחות וכל מה שאתם צריכים בשביל הנופש.

שילוב ביקורים פריפריאליים בצפון

כשאתם נמצאים במסגרת טיול קיאקים בצפון מומלץ לבדוק מסלולים אלטרנטיביים לביקור במידה וניצלתם את מכסת הימים שסגרתם אך מימשתם את כל מה שמציע אתר הגושרים. ניתן, למשל, לבקר באתר החרמון או לערוך טיול לאורך הגשרים בגליל ובגולן. מאד חשוב להגיע עם מסלול טיולים נוסף במידה ואתם מתכננים להשקיע זמן רב בבילוי בצפון.

קייקי מעין הגושרים – הבילוי האולטימטיבי בצפון הירוק

אם אתם מחפשים היכן לבלות וליהנות, אנו ממליצים על קייקי מעין הגושרים! בחברת קייקי מעין הגושרים תוכלו לשלב שיט קיאקים עם אתר קמפינג איכותי לכל המשפחה. חברת קייקי מעין הגושרים פותחת לכם חלון למרחב בילויים ירוק וססגוני אשר יגרום לכם לא רק לחוויה ייחודית אלא לתחושת סיפוק ואושר אמתית. בואו להשתקע באחד האתרים היפים לנופש כחול לבן!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart