אטרקציות בצפון למבוגרים

מעוניינים לצאת למסע חופשה מהמם ומרתק בצפון היפה? בואו להירשם לסט אטרקציות בצפון שלא יגרום לכם לשכוח את החוויה כל כך מהר: שייט קיאקים אקסקלוסיבי לאורך נהר הירדן, ובנוסף, סקי באתר החרמון, אשר יש שמכנים אותו העיניים של המדינה: 2,814 מ' גובה מעל פני הים, עם נוף לאזור הצפון וחלק מהשרון. אם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם חוויה רב גונית ובלתי נשכחת באחד האזורים הירוקים וטהי0פים ביותר בישראל, בואו להתרגש בחוויה גלילית אמתית הכוללת מגוון רחב של אטרקציות.

קייקי מעין הגושרים

קייקי מעין הגושרים היא חברת תיירות מצפון הארץ המספקת קיאקים איכותיים למסעות בירדן. החברה יכולה לארח אתכם, בתשלום נוסף, באתר הקמפינג שלה המבוסס על מגוון של פתרונות לינה, אוהלים גדולים או קטנים או מקומות קבועים ובנויים גדולים וקטנים לזוגות או משפחות. שיט הקיאקים יכול להתבצע בקיאק יחיד או זוגי. במידה ואתם יוצאים כמשפחה, חשוב לתכנן היטב איפה ישב כל פרטנר. במידה וישנם ילדים קטנים, מומלץ לחלק אחריות ולהציב מבוגר עם כל ילד בקיאק.

אתר החרמון

מהאתרים היפים בישראל ובמיוחד בחורף. הוא מאפשר מרחב אדיר של אטרקציות בתוכו, החל ממשטחי סקי חלקים ומרהיבים ועד נסיעות נוף מדהימות ברכבל של האתר. ניתן גם לעבור בחנות המזכרות של האתר ולרכוש ציוד טרמי, ציוד סקי, מזחלות סקי ומזכרות. האתר מציע סט אטרקציות בצפון למשפחות המבוסס כולו על החוויה החורפית.

שילוב בין שייט קיאקים לביקור בחרמון

בחברת קייקי מעין הגושרים ניתן לשלב בין בילוי שייט קיאקים לבילוי באתר החרמון. חברת קייקי מעין הגושרים מציעה דילים מיוחדים לשילוב זה, אשר יכולים להתבסס או על זוגות או על משפחות. ניתן להגשים חוויה זו עבור מספר בני משפחה, גדול או קטן לבחירתכם. ניתן גם להגיע ולממש אטרקציות בצפון לזוגות, רק שניכם.

אטרקציות בצפון לילדים ומבוגרים מבית קייקי מעין הגושרים

בואו ליהנות מסט של אטרקציות לילדים בצפון, לצד חוויות מבוגרים ייחודיות. אטרקציות בצפון למשפחות היוו מאז ומעולם מושא לביקוש, אבל אטרקציות בצפון הכוללות סקי וגם שייט בנהר בהחלט נדירות גם עבור מי שמכיר היטב את החוויה הצפונית. בואו להתנסות בחבילת נופש אולטימטיבית וליהנות משני העולמות במקביל! קייקי מעין הגושרים – לחוות את חווית הנופש האולטימטיבית!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart