אטרקציות בצפון לזוגות

אם גם אתם חושבים לשדרג את חוויית הבילוי הבאה שלכם, נופים ירוקים על רקע הנהר הם בדיוק מה שאתם צריכים. מצפון לכנרת, בקטע זרימת נהר הירדן בין הגליל העליון לגולן ישנו מסלול קיאקים אטרקטיבי המתאים לקבוצות בליינים מכל הסוגים: בודדים, בין חברים, זוגות או משפחות. במסלול זה אתם יכולים ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות. כפי שמיד תראו, על אף החוויה הרטובה, היא מיועדת למימוש בכל ימות השנה, כולל בחורף.

שיט קיאקים לזוגות

במסלול זה אתם מגלים מחדש את נהר הירדן כאשר מסביבכם הנופים היפים ביותר בארץ: הגליל הירוק מול הגולן המיתמר לגובה ייראו משני צדי הנהר, ואתם תפליגו לכם בשלווה פסטורלית שניתן לחוש בה רק בצפון. החוויה מתאימה לכל ימות השנה, ומומלצת בעיקר בקיץ.

שיט קיאקים לזוגות בשילוב קמפינג

במסגרת חוויה זו, אתם יכולים לשכור, בנוסף לקיאק, גם מקום לינה. ניתן לבחור אוהל בתשלום מוזל יחסית או מתחם בנוי זוגי בתשלום מעט יותר יקר. אתר הקמפינג מאובזר בשולחנות קק"ל, שירותים ומקלחות, ועל כן הוא מאפשר לכם התנהלות מלאה בחיק הטבע ממש כמו בבית. אטרקציות בצפון לזוגות מסוג זה כוללות גם שייט וגם לינה. החוויות מתאימות לשמש אטרקציות בצפון לילדים.

שיט קיאקים בצפון בשילוב ביקור בחרמון

אם הגעתם לצפון הגליל ליד הגולן, למה שלא תפנקו את עצמכם גם בביקור בהר המהווה את העיניים של המדינה? בחוויה זו אתם משלבים 2 סוגים של בילויים בטבע: גם שיט קיאקים וגם סקי בחרמון. חוויה זו מתאימה במיוחד בחורף, ובימים בהם לא יורדים גשמים ושקעים, כשאתר החרמון נפתח למבקרים. באמצעי התקשורת מודיעים בדרך כלל שבוע מראש לקראת הפתיחה, ולכן יש לכם זמן להיערך ולהחליט אם בכוונתכם להגשים חוויה זו. אלה אטרקציות בצפון למשפחות ולזוגות.

קייקי מעין הגושרים – שילוב של מגוון אטרקציות ירוקות עם נופי טבע מהממים

בחברת קייקי מעין הגושרים אתם נהנים ממגוון עצום של חוויות נופש ואטרקציות בצפון: גם שיט קיאקים, גם אתר קמפינג ללינה של כמה ימים וגם ביקור באתר החרמון. מי שמעוניין לשדרג את הבילוי שלו יבחר לסגור אירוע אצל חברת קייקי מעין הגושרים וליהנות מכל היתרונות של בילוי פסטורלי בטבע. קייקי מעין הגושרים מציעים חוויה ייחודית במחיר אטרקטיבי, מבלי להיזקק לחברת ארגון טיולים. קייקי מעין הגושרים יהפכו את חוויית הטבע שלכם למיוחדת במינה. בואו להירשם!

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart