אטרקציות בצפון הכוללות קמפינג, שייט קיאקים ומסלולי טיול לטרקטורונים

כשאתם נוסעים לטיול בצפון אתם נהנים ממגוון רחב של אטרקציות מגניבות: שייט קיאקים, טיול טרקטורונים ולינה באתר קמפינג מאובזר היטב ומונגש במיוחד לכל תייר. טיול בצפון מסוג זה משרה אווירה שונה לחלוטין מטיול בצימרים או בבתי מלון בערים הגדולות, משום שהוא משלב בחובו אטרקציות שנדיר למצוא באותם מקומות. גם מקום הלינה אטרקטיבי מאד ועשיר בתשתיות שיסייעו לכם להעביר את הלילות שלכם בכיף: חשמל, שולחנות קק"ל, מקרר מרכזי לאחסון מזון, ושירותים, מקלחות ומלתחות ברחביו.

שייט קיאקים אקסקלוסיבי

בואו לשוט בקיאקים בליווי 2-3 איש. ניתן לשוט כזוג או בשלישייה כמו אב וילדיו או 2 מבוגרים וילד או 3 מבוגרים. שייט הקיאקים מתבצע בנחלים הצפוניים לירדן, דן, בניאס וחצבני, שם תוכלו ליהנות מחוויה מאתגרת של זרמים זוויתיים ועוצמת זרימה חזקה. לצד זאת, ניתן לבחור גם במסלול שייט מתון יותר, בו תוכלו ליהנות מחוויית קיאקים מרגיעה יחסית על מים בזרימה אטית.

טיולי טרקטורונים שלא תשכחו

בואו לנהוג בטרקטורוני שטח שנבחרו בקפידה. הם ייקחו אתכם לנקודות שונות בשטח, בהם ראשי מצוקים, פסגות ושבילי נהיגה מאתגרים בתוך גאיות וודיות. טרקטורוני השטח הללו נועדו לנהיגה של מבוגרים, אך ילדים יכולים לשבת בהם כנוסעי משנה. כל טרקטורון מאכלס 2 איש, נהג ונוסע. הטרקטורונים יוצאים מקרבת אתר לינה וקמפינג ייחודי עליו נפרט בפרק הבא של מאמר זה.

אתר לינה וקמפינג באווירה אחרת

כפי שהיטבנו לפרט בתחילת המאמר, זהו אתר לינה וקמפינג מהמתקדמים בישראל, בו תוכלו ליהנות מאוהלי קולמן איכותיים שיחושו ממש כמו בתים בנויים. הם עשויים מחומר בלתי חדיר החוסם השפעות של מזג האוויר. בנוסף, אתם נהנים מחוויית קמפינג ייחודית ברחבי האתר המבוסס על מתחמי טבע מוריקים וחומים, בחלקם ישנם שולחנות קק"ל להנחת מזונכם. האתר מגובש בתשתית חשמל מתקדמת הכוללת מקרר מרכזי ושקעים לחיבור חשמל. האתר מאובזר במקלחות, מלתחות ותאי שירותים. בואו ליהנות מחוויית קמפינג ולינה ייחודית באתר ממנו ניתן להוציא את מיטב האטרקציות, החל משייט קיאקים ועד טיולי טרקטורונים מאתגרים. בואו לספוג את מלוא החוויה הטבעית באתר קמפינג ייחודי המציע את כל האטרקציות המעניינות ביותר.

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart