אטרקציות בצפון הארץ

אם אתם מעוניינים לשבור שגרה ולצאת לנופש פסטורלי אשקר ידמה את חוויות הטבע והטראקים של המזרח הרחוק ודרום אמריקה, בואו לשכור קיאק בנהר הירדן ולצאת להפלגה מסחררת ומענגת כאחת! אטרקציות בצפון מסוג זה נושאות עמן מטען מעשי רב עוצמה אשר ייקח אתכם לחוויה חד פעמית של הנאה צרופה. כשאתם נמצאים לפני סגירת דיל עבור אטרקציות בצפון אתם יכולים לבחור במגוון מסלולים.

קיאקים ליום אחד

יום שלם של הפלגה על קיאק בנהר הירדן: בואו להתמודד עם הסלעים והבולדרים של הנהר ולהרגיש כמו בחו"ל ליום אחד. צפו בנופיה המהממים של בקעת הירדן הגלילית ושל רמת הגולן, והרשו לעצמכם להפליג לא רק בנהר אלא גם בדמיון. במילה אחת: שווה! בשלוש מילים: כדאי מאד בקיץ!

קיאקים וקמפינג

בואו ליהנות מאתר מחנאות משוכלל הכולל מתחם אוהלים או ביתנים לבחירתכם. פתרון הלינה תלוי במחיר שמשולם. הבילוי כולל מס' ימים של הפלגה ומנוחה כולל לינה במתחם מאובזר. המתחם מכיל שולחנות קק"ל ומאובזר במיטב הפסיליטיז.

קיאקים וביקור באתר החרמון

בל נשכח כי אנו ממוקמים בגולן, אז אם כבר ביקרתם, לא תקפצו לחרמון? אנו מציעים דיל אטרקטיבי במיוחד הכולל גם שייט קיאקים וגם ביקור באתר הסקי המדובר ביותר בישראל. זוהי אסופת אטרקציות בצפון למשפחות אשר מתאימה גם לזוגות. בואו ליהנות ממכלול אטרקציות בצפון לילדים ולמבוגרים, לזוגות אוהבים ולבודדים, ולשלב חווית שייט עם סקי. מתאים במיוחד בחורף לרגל פתיחת אתר החרמון לגולשים.

לאיזה סוג של בילוי החוויה מתאימה

לסופי שבוע, לחגים, כשיוצאים עם חברים וזוגות אוהבים אחרים לבילויים תלויי זמן כמו צפייה במשחקי האולימפיאדה או המונדיאל, כמובן שזה בילוי שמתאים לעונת השנה: שיט קיאקים בקיץ, ביקור בחרמון בחורף, וכד'. מי שירצה ביום מן הימים לשלב בילוי כזה בחייו יידע למצוא את הרגע הנכון.

קייקי מעין הגושרים – חוויה בלתי נשכחת לכולכם

בקייקי מעין הגושרים ידאגו לכם לכל חוויות השייט והקמפינג המתקדמות ביותר. החברה מספקת אטרקציות לילדים בצפון לצד אטרקציות בצפון לזוגות ומשפחות. בואו לבלות באתר שיגרום לחוויית הבילוי שלכם להשתדרג ויסב לכם נחת כמו שצריך. קייקי מעין הגושרים – כי יש לכם על מי לסמוך בבילוי הבא בחיק הטבע. פנו לחברת קייקי מעין הגושרים למימוש מסלולי השייט והקמפינג האטרקטיביים.

כל הזכויות שמורות ל- הגושרים קיאקים בצפון

  • אפשרות תשלום באמצעות CIRRUS
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות VISA
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות MasterCard
  •  
  • אפשרות תשלום באמצעות AmericanExpress
נגישות
0

Your Cart