אטרקציות בצפון מסביב לשעון!

הקיץ כבר כאן וזה הזמן ליהנות מכל האטרקציות הממתינות גם לכם בצפון. בשורות שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על אפשרויות האירוח השונות העומדות לרשותכם בצפון.

אזור הצפון בכלל ואזור הגליל העליון והתחתון בפרט, נחשבים לאזורי התיירות האהובים ביותר על הקהל הישראלי וזאת מכיוון שאזורים אלו משלבים בתוכם את כל מה שצריך לנופש המושלם ביחד עם בן/בת הזוג, החבר'ה מהעבודה או בני המשפחה הקרובה והמורחבת כאחד. בכל אזור הצפון תוכלו למצוא כמות גדולה ומגוונת של מתחמי אירוח מפנקים, מסלולי טיול מרהיבים, נחלים זורמים, נופים קסומים, וכמובן, מגוון רחב של אטרקציות בצפון המותאמות לכל אחד ואחת מביניכם בכל גיל!  

חבילות תיירות בצפון

מאפיין נוסף של תיירות הפנים בצפון הינו היקף חבילות האירוח העומדות לרשותכם באזור הצפון. חבילות אלו משלבות בתוכן חבילת אטרקציות בצפון לצד חבילות בצפון למטרות לינה ואירוח. חבילות התיירות השונות המשווקות לקהל הישראלי באזור הצפון, מותאמות באופן נקודתי לצרכי הנופש/חופשה שלכם בצפון ו/או למטרות הטיול היומי אותו אתם מעוניינים לקיים בצפון במהלך כל אחד מימי השבוע או סופי השבוע.

בין יתר האטרקציות הנכללות בכל חבילת אטרקציות בצפון תוכלו למצוא: טיולי רכיבה על סוסים באזור הצפון, שייט קיאקים בצפון באחד מהנחלים הזורמים, טיולים ממונעים בצפון באמצעות רכבי שטח שונים כגון: ג'פים, ריינג'רים, טרקטורונים וכדומה.

את האטרקציות השונות המוצעות לכם בצפון ניתן לשלב במסגרת חבילות אירוח מובנות הכוללות לינה בצימר או מתחם קמפינג מפנק לצד שייט קייקים בצפון לכל המשפחה. האפשרויות השונות העומדות לרשותכם בכל חבילת אטרקציות בצפון, מבטיחות גם לכם הנאה מקסימאלית מכל מה שיש לאזור הצפון להציע לכם.

אצלנו ב-מעייני הגושרים, חברת תיירות המתמחה בשיווק חבילות בצפון לכל מטרה, תוכלו למצוא היצע מרשים ומגוון של חבילות אירוח המשלבות בתוכן מגוון עצום של אטרקציות בצפון. חבילות אלו מותאמות עבורכם באופן אישי וזאת בהתאם למאפייני הנופש/חופשה הרצויים לכם, מספר המשתתפים וגילאי המשתתפים ופרמטרים נוספים באמצעותם אנו יודעים להתאים עבורכם את החבילה המפנקת, המרעננת והאטרקטיבית ביותר למטרות נופש, טיול או חופשה בצפון.