חווית אקסטרים לכל המשפחה

אם אתם מחפשים חוויה מאתגרת, מגבשת ומהנה, שתתאים לכל בני המשפחה, יש לנו רעיון מושלם עבורכם! במאמר זה נעסוק באטרקציות בצפון לאוהבי אקסטרים שיתאימו לכל גיל במשפחה שלכם.

החשיבות של פעילות משפחתית
לפעילויות במסגרת משפחתית יש חשיבות גבוהה מאוד.אם מדובר על אטרקציות בצפון כדוגמת קיאקים בצפון או קמפינג בצפון, עליהם נרחיב בהמשך, או אטרקציות אחרות ובמקומות אחרים, הפעילות המשותפת מאפשרת לכלל בני המשפחה ליהנות מזמן איכות משותף ולמצוא את מקומם בתוך המבנה המשפחתי.

היתרון של פעילויות אקסטרים
במהלך פעילויות אקסטרים, מופרשים בגוף הורמוני סטרס, אשר יוצרים תחושות שבדרך כלל אנו לא אוהבים לחוש. אבל במהלך פעילויות אקסטרים, היות שאנו יודעים שאנו בטוחים ולא נשקפת לנו כל סכנה, התחושה היא נעימה ומרגשת במיוחד ויוצרת גיבוש מושלם בין המשתתפים בפעילות.

מציאת פתרון לכל המשפחה
כל משפחה מורכבת משכבות גילאים שונות. החל בהורים ועד לילד הצעיר ביותר ולעתים משתתפים גם הסבים והסבתות. לכן עולה הצורך למצוא פעילויות מהנות, שיתאימו לכל הגילאים של כל בני המשפחה. הבשורה הטובה היא, שיש מבחר גדול של אטרקציות בצפון, שיתאימו לכם כמו כפפה ליד ללא קשר לגיל המשתתפים.

היתרונות של קיאקים בצפון
ישראל היא ארץ קטנה מאוד ובכל זאת, כל אזור בה שונה מהאחר. אחת הדוגמאות הנפלאות לכך היא כמות המים שיש בצפון להנאת המטיילים לעומת אזורים אחרים בארץ. אם כן, קיאקים בצפון הם בעלי איכות מיוחדת משלהם, בעיקר בזכות האפשרות ליהנות משפע של מים לצד צמחייה עשירה ומנה קטנה של אדרנלין.

יתרון נוסף הוא, שמדובר על פעילות שמתאימה לכל גיל בעיקר בזכות המסלולים השונים, ביניהם ניתן לבחור. כלומר, אם אתם אוהבים ספורט אתגרי, ודאי תיהנו ממסלול אתגרי, שישאיר אתכם ממוקדים ועם חיוך מאוזן לאוזן. ואם אתם מעדיפים את שייט הקיאקים שלכם יותר רגוע, תוכלו לבחור במסלול המשפחתי.

היתרונות של קמפינג בצפון
גם קמפינג בצפון או בעברית – לינת שטח, היא דרך נהדרת להעביר חופשה משפחתית וליהנות מתנאי השטח, שמחזירים אותנו לזמנים, בהם זמן איכות משפחתי היה זמן, שבו כל המשפחה הייתה מתכנסת ויוצרת חוויות משותפות ומתגבשת ללא התערבות של טלפונים סלולריים, מסכי טלוויזיה וכך הלאה. האפשרות לבלות לילה או שניים ביחד בתוך אוהל משותף ולשהות האחד במחיצת השני כשכל מה שיש מסביבכם זה מרחבים טבעיים וקולות של מי נהר מפכפכים וללא הטכנולוגיה, הופכת את החוויה למיוחדת במינה ובלתי נשכחת לכל בני המשפחה. כחלק מהחווית הקמפינג ניתן גם לשלב אטרקציות בצפון שיהפכו את השהייה לחוויה של פעם בחיים.

פעילויות משפחתיות נוספות בצפון
אם אתם מתכננים חופשה בצפון, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אטרקציות בצפון. חלקן פעילויות אקסטרים וחלקן לא. כך תוכלו גם לגוון בחוויות השונות בחופשה המשפחתית שלכם וליצור זיכרונות משפחתיים משותפים, שיישארו עם בני המשפחה למשך שנים ארוכות ורבות.

לדוגמה, תוכלו לבלות מרכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, מסלולי טיולים רגליים במגוון רחב של רמות ועוד. אם התוכנית היא להישאר למשך ימים ספורים בצפון, תוכלו לשלב בין פעילויות שונות ולהעשיר את החופשה שלכם.

הרכבת החופשה המושלמת
אם תחום תכנון הטיולים המשפחתיים או אזור הצפון חדשים לכם חשוב שתדעו, שניתן לבחון אפשרויות של עסקאות חבילה בין אטרקציות בצפון. לדוגמה, תוכלו לשלב בין קמפינג בצפון לבין קיאקים בצפון שנמצאים בסמוך האחד לשני ובעלי הסכם של מתן הנחות ללקוחות משותפים. כך תוכלו גם ליהנות מהשפע שיש לצפון להציע לכם וגם לחסוך בעלויות וליהנות מחופשה משפחתית עם אטרקציות אקסטרים בלתי נשכחות!