אטרקציות בצפון למשפחות

אטרקציות בצפון למשפחות

אם אתם מתכננים טיול לצפון עם כל המשפחה, ודאי תתעניינו לגבי אטרקציות בצפון למשפחות. ואם זה אכן המצב, הגעתם אל המאמר הנכון!

יתרונות הצפון

אזורים שונים בצפון הארץ מהווים יעדים מבוקשים לחופשה בזוג, בקבוצה או לכל המשפחה. אחת הסיבות לכך היא מזג האוויר הנוח לאורך כל השנה והנופים המרהיבים והמשתנים מאיזור לאיזור. מלבד זאת, גם המגוון הרחב של האטרקציות בצפון, המתאימות לכל קהל יעד, מושכות עוד ועוד נופשים אל צפון הארץ בכל שנה.

ייחודיות המשפחה

בניגוד לטיול עם בן או בת הזוג או עם קבוצת חברים, כאשר מגיעים לנופש עם המשפחה, מדובר על קבוצה הטרוגנית בעיקר מבחינת הגילאים השונים והצרכים השונים של כל אחד מבני המשפחה. היות שכך, כאשר מחפשים אטרקציות בצפון למשפחות, חשוב להתחשב באופי בני המשפחה, גילם ותחומי העניין השונים של כל אחד ואחד מהם לפני בחירת האטרקציה בצפון הרצויה. כך תוכלו להשביע את רצון הנופשים ביתר קלות.

טיולים

צפון הארץ הוא איזור שופע נחלים ומסלולי טיולים שונים, כאשר כל אחד מהמסלולים הוא בעל דרגת קושי שונה, זמן הליכה משוער שונה ונופים שונים. במידה ותבחרו לסייר במסלולי הטיולים השונים, חשוב לבחור אותם בקפידה! אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא דרגת הקושי, שצריכה להתאים לילדים קטנים או לאנשים מבוגרים, במידה ומצטרפים אליכם במסלול.

מים

אין כמו ליהנות מאטרקציות בצפון עם מים בעיקר בקיץ, כשהשמש לוהטת. ניתן ליהנות משפע של אטרקציות בצפון למשפחות, הכוללות מים בדרכים שונות. אחת הדוגמאות היא כאמור, בנחלי הצפון השונים. כמו כן, ניתן גם לצנן את הגוף והנפש במהלך רפטינג בנהר הירדן, סקי בחרמון (רק בחורף המושלג, כמובן!) ועוד.

אקסטרים

סנפלינג, אומגה, טרקטורונים וטיולי ג'יפים הם רק קומץ מהאפשרויות של אטרקציות אקסטרים, שניתן לעשות עם כל המשפחה. אפשרויות אלו הינן זמינות ומזמינות לכל גיל וכל אחת מהן תהיה חוויה בלתי נשכחת עבור כל אחד מבני המשפחה שלכם וכל אחת מהן מהווה חלק מסיור בנופי הצפון הפורח.

קמפינג בצפון

תמיד אפשר ללון בבית מלון או צימר, אבל לינה באוהל – זוהי חוויה בפני עצמה! בכל רחבי צפון הארץ ניתן למצוא אזורים מוסדרים ללינה באוהלים, בהם ניתן ליהנות ממים זורמים, חניון מסודר, איזור מוגדר להדלקת מנגל ועוד. חלק נכבד מהמקומות המוסדרים ללינה באוהלים נמצאים בקרבת מקורות מים כדוגמת קיאקים בצפון, ימת הכינרת ונחלי הצפון השונים. הקרבה אליהם מאפשרת לכם ליהנות מאטרקציות מימיות בקרבת מקום ולעיתים קרובות גם מהנחות משתלמות במיוחד.

חיק הטבע

מרבית הילדים אוהבים לבוא במגע עם בעלי חיים, בעיקר כאלו, שהם לא זוכים להתקרב אליהם ואפילו לראות אותם, באיזור המחייה הרגיל שלהם. אם כך, טיולי רכיבה על סוסים יכולים לרגש כל ילד וכל אחד, שהיה רוצה לחזור מעט אל הילדות. כמו כן, גם קטיף של פירות שונים כדוגמת דובדבנים וכדומה, יכולים להביא חיוך אל שפתותיהם של הנופשים ללא קשר לגילם.

מרכזי מבקרים

סוג נוסף של אטרקציות בצפון למשפחות הוא מרכזי המבקרים השונים. איזור הצפון שופע במרכזי מבקרים שונים, בהם ניתן לצפות בהכנה ויצירה של דברים מורכים לנו מחיי היום יום, או דברים מיוחדים וייחודיים. מרכזי המבקרים יכולים להיות של מפעלים גדולים, או של עסקים קטנים.

לסיכום

אטרקציות בצפון למשפחות יש בשפע וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את האטרקציה הרצויה לכם והמתאימה לבני המשפחה שלכם בהתאם לתחומי עניין, נושאים מסקרנים ואהבה לטבע ונוף, או לפרצי אדרנלין.